Comments on: «فقط آن که تنهاست» http://www.signal2noise.ir/?p=157 S  I  G  N  A  L     T  O    N   O  I  S  E Sun, 13 Oct 2013 04:05:24 +0000 http://wordpress.org/?v=2 by: مصطفا http://www.signal2noise.ir/?p=157#comment-2396 Thu, 01 Jan 1970 03:30:00 +0000 http://www.signal2noise.ir/?p=157#comment-2396 راست‌ش من پلی‌لیست‌های مختلفی داشته‌ام برای همین منظور! و محتویاتشان هم در طول زمان مدام تغییر کرده. به هر حال می‌دانم باز هم زیاد است، اما این چند تا را انتخاب کرده‌ام برای این جا: The Beatles: Hey Jude Bob Dylan: Like a Rolling Stone Bruce Springsteen: Hungry Heart Buddy Guy: The First Time I Met the Blues Eric Clapton: Hard Times Jimi Hendrix: All Along the Watchtower Kenny Rogers: The Gambler Led Zeppelin: When the Levee Breaks Louis Armstrong: What a Wonderful World Muddy Waters: Can’t Lose What You Ain’t Never Had Paul McCartney: Dance Tonight Traveling Wilburys: Congratulations Van Morrison: Cyprus Avenue نخواسته‌ام از ترانه‌هایی که آن دفعه گفتیم چیزی تکرار کرده باشم، اما تنها مورد استثنا واقعاً استثنا است! ضمناً آن ترانه‌ی «روزگار سخت» در اصل مال ری چارلز است اما من فقط اجرای کلپتونش را شنیده‌ام. جدا از این‌ها، همیشه هر اثری که خیلی قدیمی باشد هم برای من آرام‌بخش و غم‌نابودکن است. در مورد موسیقی این آثار شامل موسیقی کلاسیک و موسیقی‌های اوایل قرن بیستم است. این آثار برای من یک حالت فرازمانی بودن دارند و همین باعث می‌شود من هم در برخورد با این‌ها احساس فراغت از زمان پیدا کنم، که چه احساس خوبی است! راست‌ش من پلی‌لیست‌های مختلفی داشته‌ام برای همین منظور! و محتویاتشان هم در طول زمان مدام تغییر کرده. به هر حال می‌دانم باز هم زیاد است، اما این چند تا را انتخاب کرده‌ام برای این جا:

The Beatles: Hey Jude
Bob Dylan: Like a Rolling Stone
Bruce Springsteen: Hungry Heart
Buddy Guy: The First Time I Met the Blues
Eric Clapton: Hard Times
Jimi Hendrix: All Along the Watchtower
Kenny Rogers: The Gambler
Led Zeppelin: When the Levee Breaks
Louis Armstrong: What a Wonderful World
Muddy Waters: Can’t Lose What You Ain’t Never Had
Paul McCartney: Dance Tonight
Traveling Wilburys: Congratulations
Van Morrison: Cyprus Avenue

نخواسته‌ام از ترانه‌هایی که آن دفعه گفتیم چیزی تکرار کرده باشم، اما تنها مورد استثنا واقعاً استثنا است! ضمناً آن ترانه‌ی «روزگار سخت» در اصل مال ری چارلز است اما من فقط اجرای کلپتونش را شنیده‌ام.

جدا از این‌ها، همیشه هر اثری که خیلی قدیمی باشد هم برای من آرام‌بخش و غم‌نابودکن است. در مورد موسیقی این آثار شامل موسیقی کلاسیک و موسیقی‌های اوایل قرن بیستم است. این آثار برای من یک حالت فرازمانی بودن دارند و همین باعث می‌شود من هم در برخورد با این‌ها احساس فراغت از زمان پیدا کنم، که چه احساس خوبی است!

]]>
by: امیر مسعود http://www.signal2noise.ir/?p=157#comment-2389 Thu, 01 Jan 1970 03:30:00 +0000 http://www.signal2noise.ir/?p=157#comment-2389 حق با توست شروین عزیر، فقط آنکه تنهاست می‌داند. دلم برای اون Wakeup Playlistی که صبح‌ها از خواب بیدارمون می‌کرد تنگ شده. <strong>شروین:</strong> واقعاً یادش بخیر. روزهایی بود برای خودش. هنوز گاهی خواب اون تیکه از راه اطراف دریاچه رو می‌بینم که از جاهای دیگر ارتفاعش بیشتر بود...یادت میاد حتماً... حق با توست شروین عزیر، فقط آنکه تنهاست می‌داند.
دلم برای اون Wakeup Playlistی که صبح‌ها از خواب بیدارمون می‌کرد تنگ شده.

شروین: واقعاً یادش بخیر. روزهایی بود برای خودش. هنوز گاهی خواب اون تیکه از راه اطراف دریاچه رو می‌بینم که از جاهای دیگر ارتفاعش بیشتر بود…یادت میاد حتماً…

]]>
by: مصطفا http://www.signal2noise.ir/?p=157#comment-2387 Thu, 01 Jan 1970 03:30:00 +0000 http://www.signal2noise.ir/?p=157#comment-2387 فقط جاز؟ <strong>شروین:</strong> نه...از هر گونه‌ای که دوست داری. فقط جاز؟

شروین: نه…از هر گونه‌ای که دوست داری.

]]>